röda axlar

kom nyss in från det härliga vädret, tröttnade på att solen gick i moln hela tiden :/ men lite färg hann jag nog allt få iallafall, tror bestämt att axlarna fick ta mest stryk, de ser lite smått röda ut just nu ;)

paketet var från HM och det var en bikini som jag inte alls gillade, så det blir att skicka tillbaka den om jag begriper mig på hur man gör. Borde väl inte vara så svårt eller?

har varit skönt att vara ledig från praktiken idag faktist, finns så otrligt lite att göra där så att det bara blir tråkigt. igår då det äntligen fanns lite att göra, fick jag ändå inte göra ett skit pga av att en utav sommarvikarierna var där och gjorde sin introduktionj och fick göra allt (hon var ju tvungen att lära sig...) kände mig lite smått nedvärderad och avundssjuk där. Men fick gå hem ett par timmar tidigare som tur var, men var ändå lite av en bitterfitta när jag kom hem. På hela 6 timmar hann jag med att ta ett blodtryck. jippie!!!!

Kommentarer
Postat av: emma

gud vad tråkigt! ni får klaga till lärarlaget så att dem kanske kan byta till annan praktikplats för senare elever!

2011-05-11 @ 15:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu