onsdag...

åh vad jag älskar dessa dagar med fint väder! gillar dock inte att mina solglasögon bestämt sig för att inte vilja var med mer utan helt plötsligt bara gick sönder. måste skaffa mig ett par nya, men orkar inte bege mig bort till drottninggatan och alla affärer ännu ;)

nu tänker jag iallafall dra mig bort till ica o hämta ett paket, mycket roligare, kommer dessutom inte riktigt ihåg vad det är som befinner sig i detta paket. lite små spännande sådär :) sen blir det att sätta sig och lata i solen tror jag, är ju ledig idag och tänker inte hålla mig kvar inne allt för länge då solen är framme. det gäller ju att passa på, snart blir det nog dåligt väder igen, eller vad tror ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu