onsdag och examination...

Jaha då var det onsdag igen då och i morgon är det sista dagen på praktiken. Skönt men ändå konstigt känns det. har ingen större lust att komma tillbaka till skolan och alla tråkiga seminarium, men men tiden går ju som sagt fort så snart är det sommarlov igen :)

Idag på praktiken väntar examination, kan inte påstå annat än att jag är sjukt nervös, vet inte riktigt hur jag ska göra eller om vi kyckas hitta någon lämplig patient :/ igår när jag lämnade avdelningen var det 2 patienter kvar, varav en är okontaktbar och mkt mkt dålig. Men men vi får väl se, i värsta fall skulle jag kunna tänka mig att vänta till imorgon och göra den då, då vet jag iallafall att det finns patienter :) (på torsdagar får vi alla SOMNA-patienter, sånna som gjort mindre operationer på mottagningen.)

ska i vilket fall åka in till praktiken lite tidigare idag för att checka läget och förbereda mig mentalt för examinationen. Ni kan ju tänka lite extra på mig idag och hålla tummarna oxå?! :)

Kommentarer
Postat av: emma

håller tummarna!

2011-05-18 @ 13:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu