mer svar...

Här kommer ytterliggare lite svar från alla frågor ni ställde i frågestunden. Har fortfarande några svar jag kan lägga upp vid ett senare tillfälle förmodligen i morgon. hoppas allt är bra med er. Kan mycket väl hända att vi blir en till familjemedlem inom en snar framtid, lite tidigare än vi tänkt. Vi får se ;) återkommer om det en annan gång, då vi har pratat igenom det hela lite mer och bestämt oss. Blir ni nyfikna nu??

Nej nu ska jag gå och steka lite pannkakor. hade bra så hörs och ses vi!

hur mycket alkohol brukar du dricka på en kväll när du går ut?
Oj, jag är nog den personen i mitt umgänge som dricker minst. Jag kan ta med mig hur mycket som helst. Men jag vet att jag inte får i mig det. Jag dricker väldigt långsamt och känner oftast av när jag börjar bli onykter och tar det då lite lugnare. (sen kan även jag dricka för mycket ibland, det kan vi alla). Men jag dricker väl i genomsnitt fyra cider innan jag går ut och kanske någon drink eller så på krogen sen om vi går ut. Ibland blir det mer, det beror lite på. Men oftast tror jag det blir typ 4 cider.

hur många barn vill du ha? ska barnen helst vara killar eller tjejer?
Jag vill ha två eller tre barn. Får jag två barn vill jag helst ha en av varje och tre barn skulle jag vilja ha två tjejer och en kille, killen i mitten ;) Men det går ju inte direkt att välja och jag kommer garanterat bli glad hur det än blir ;)

vill du fortfarande utbilda dig inom ambulans och akutvården?
När jag började utbildningen var jag ju som sagt helt inne på det. Nu ju mer tiden har gått har jag blivit mer öppen för annat också och just nu är jag lite kluven på vad jag vill bli. Jag har hört att man inte behöver utbilda sig inom ambulans längre, utan att man kan komma in där direkt efter sjuksköterske examen. Men jag vill nog ändå jobba ett år innan med något annat inom vården innan. För att få mer erfarenhet och bli varm i kläderna som man säger. Så ja jag vill fortfarande jobba och prova på ambulans, men vet inte om det är det jag kommer vilja göra direkt eller hela yrkeslivet. Jag briner inte lika hårt för det nu som jag gjorde när vi började...

Du var inne på att bli ambulanssjukvårdare, är det fortfarande det som är målet eller har du fått upp ögonen för något annat nu? varför just det?
Känner att det är typ samma fråga som den innan…

Vad tycker du är det viktigaste i en relation för att den ska fungera och växa sig starkare?
Oj det allra viktigaste är nog att man kan lita på varandra och känna sig trygg i relationen. Sen är det självklart ett plus om man har samma intressen, så att man har roligt och kan skratta tillsammans. Sen tycker jag att det är viktigt att min pojkvän tycker om mina vänner och kan umgås med dem, samtidigt som det också är viktigt att både han och jag kan få göra saker utan varandra, att man kan få lite egentid med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu