lördagstankar

är nu hemma igen med aningen mörkare röst och mörkare hår än jag hade tänkt mig :P rösten beror förmodligen på alkoholen och allt man skrek då the sounds spelade igår och det mörkare håret beror på att mamma blev sjuk och inte orkade färga mitt hår som det var tänkt. (så har samma färg som förut).

kvällen igår var iallafall väldigt trevligt, trots att jag blev övertalad att ta taxi istället för buss ;P nejdå lite skämt åsido. men jag hade riktigt kul igår iallafall, synd var bara att det var så pass mycket folk att man lätt tappade bort varandra emellanåt och att toakön var enorm HELA tiden!

the sounds spelade väldigt bra, lite blandat med gamla och nya låtar. tyckte dessutom att det var kul att Maja hade en jumpsuit med jättekorta byxor på så att hon visa typ halva skinkan, riktigt sexit asså ;)

nu ska jag äta något gott, om jag hittar något hemma. är jättesugen på chips men det har vi inte och jag orkar inte gå o handla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu