Jag överlevde!!

Hej alla glada!!

kan meddela att seminariet gick bra, vi fick bara höra bra ord och ta emot en hel del beröm. Så det känns bra. min nervositet och att jag hatar att prata inför folk sådär märktes tydligen inte. Det känns skönt och min grupp var imponerade över att jag förstod det där med reliabilteten och kunde förklara på ett bar sätt. What? Det tyckte jag inte själv, men aa okej jag kan visst mer än vad jag tror. Alltid positivt!!

Har nyligen varit och ätit lite lunch med Emma, Nanna och Liv (föredetta moa). Jag ska lära mig, jag lovar!
Efter maten bestämde jag och Nanna oss för en prommenad runt strömmen, var riktigt trevligt. Lyckades dessutom få med mig lite blommor hem till köksbordet. Blev fin fint!

Nej nu ska jag gå o handla och sen bara njuta lite till av att inte behöva göra någonting alls! Imorgon tar vi nya tag till det nya och sista seminariet för denna termin. Snart sommarlov hörrni!! :)

Mer svar på frågor kommer senare ikväll!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu