Frågestund!!

Godkväll allesammans! hoppas ni känner er piggare än vad jag gör. Skulle lugnt kunna somna på stört om jag sluter mina blå. Men det ska vi inte göra än, borde hålla mig vaken ett tag till. Får väl ta en dusch elelr nått och hoppas det väcker mig lite ;)

tänkte köra en sak som alla andra gör (även att jag vet att jag inte har så många läsare men iallafall. Kan vara kul och se om ni vågar fråga något, och vad ni ställer för frågor ;) Så jag kör helt enkelt en liten frågestund... Ni får fråga precis vad ni vill och jag svarar på vad jag vill ;) Nej men ni fattar nog.


                   

Kommentarer
Postat av: emma

hur länge har du och jonas varit tillsammans nu?

hur känns det att vara sambos?

när vill du förlova dig, gifta dig och skaffa barn?

hur mycket alkohol brukar du dricka på en kväll när du går ut?

hur många barn vill du ha?

ska barnen helst vara killar eller tjejer?

vill du fortfarande utbilda dig inom ambulans och akutvården?

2011-05-23 @ 18:58:53
Postat av: Josefine

Du var inne på att bli ambulanssjukvårdare, är det fortfarande det som är målet eller har du fått upp ögonen för något annat nu? varför just det?



Vad tycker du är det viktigaste i en relation för att den ska fungera och växa sig starkare?



Finns det något i ditt liv som du ångrar, isf vad och varför?



Om du fick välja EN dröm som skulle bli uppfylld vilken av dina drömmar skulle du då välja? varför just den?



Alla har vi gått igenom tuffa perioder i våra liv, (eller förmodligen kommer att gå igenom någon) vad har du fått uppleva och vad har det fört med sig, på vilket sätt har det påverkat dig som person?

2011-05-24 @ 15:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu