fradagsmys i form av kravall och the sounds!

Uppe med tuppen, eller inte! tog mig en välbehövlig liten sovmorgon i morse, är så sjukt trött. hoppas det inte är någon sjukdom pågång inte! har iallafall hunnit med att vara borta i skolan och lånat hem ett par böcker, tyvärr kom jag inte åt den jag egentligen ville ha, men får hoppas att det står något bra i dessa med.

Ikväll är det käk/ förfest hemma hos emma innan UK som gäller. Är dock inte så peppad än, men tror att det egentligen beror på tröttheten, för UK förra året var grymt och ikväll spelar dessutom the sounds, kan det bli bättre? jag räknar med att jag blir taggad och peppad så fort tröttheten släpper. Kanske ska hälla i mig lite kaffe snart för att bli piggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu