cancer och operation...

hemma igen efter ytterliggare en dag på praktiken. har dock inte varit på avdelningen idag utan var med på operation istället, mycket häftigt! fick se både det ena och det andra, var riktigt kul.
imorgon kväll är det dags igen, men då tror jag att jag kommer vara kvar på avdelningen, tänker nog dessutom passa på att försöka förbereda mig så mycket som möjligt inför den kliniska examinationen på onsdag. kan inte säga annat än att jag börjar bli lite nervös, eller börjar och börjar har nog varit nervös hela tiden. hatar det här med praktiska tentor och omvårdnadsprocessen! Det är saker som ska gå av bara farten, ska inte behöva analyseras in i minsta detalj...

mina konstiga och läskiga drömmar har kommit tillbaka och sätter sina spår. har nu under några nätter drömt om en jättetumör i min livmoder som gör att hela skiten tvingas opereras ut och gör mig barnlös i framtiden. tänker att om jag skriver det här, lär det inte ske! :) (tror jag blir lite påverkad av praktiken där de flesta har eller har haft cancer).  

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men usch vilken hemsk dröm :(

2011-05-16 @ 19:57:41
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: emma

kul att få vara med på operation! :) rolig dröm ;) det beror säkert på det du säger :)

2011-05-18 @ 13:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu