trött

morsning korsning!
tanken var att jag skulle gått upp med älskling i morse, men det blev inte riktigt så. tror jag somnade om innan han ens hann lämna rummet. Så j*vla trött asså. nu är jag iallafall uppe, men kan inte påstå att jag är så mkt piggare, har fått ont i nackn på köpet. Hoppas det går över snart.

Igår umgicks jag med min fina vän sophia :) mycket trevligt, måste vi göra om snart igen. Är glad att vi fått tillbaka kontakten igen gumman!

nej nu måste jag ta tag i lite plugg innan det är dags att bege sig till skolan, kanske skulle ta och äta något till frukost innan också ;)



Kommentarer
Postat av: sophia

Det var skit kul! Jag är också glad för vi har fått tillbaka kontakten, kommer bli som förut, det vet jag :) (Y) Puss påre

2011-03-29 @ 11:14:19
URL: http://thesundgrenkohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu