Tomt!

då har det hänt igen. Känslan av tomhet infinner sig ännu en gång. hoppas det tar lång tid innan jag tvingas uppleva denna känsla igen. kommer ta lång tid innan man får uppleva hockeykänslan igen. Det som hände förra året har hänt igen. LHC åkte ut i kvarten igen efter en riktigt dålig första period i den sista avgörande matchen mot SAIK.
Jag vill inte speckulera och hoppas på för mkt men hade de varit bättre och lika taggade i första perioden som i de två andra kanske det inte hade behövt sluta såhär?!
Kommer sakna allt som har med LHC att göa nu ett halvår framöver!
Det var inte såhär vi ville att det skulle sluta! Nu hoppas och tror jag att det blir AIK-Djurgården i final! får se om  jag har rätt ;)

Känner mig annars ganska lugn inför morgondagens tenta. Kan principerna, det enda jag är rädd för är att jag kommer göra slarvfel. Det får inte hända på denna tenta. Så i morgon ska jag kolla igenom tentan MINST  två gånger innan jag lämnar in. (kollar typ aldrig igenom innan jag lämnar in annars, men imorgon så!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu