sommaren är räddad!

Har precis fått anställningsavtalet från S:t persgatans äldreboende med posten. Sommarjobbet är med andra ord tjingat och sommaren är räddad! :)

Fick dessutom ett sms från min chef på cc i morse oxå som frågade om jag kunde jobba på hockeyn ikväll. självklart sa jag, så ska snart äta lite o göra mig i ordning för att åka dit och jobba några timmar. Klart man vill jobba i slutspelat speciellt nu när LHC tagit över ledningen och kommer utöka den ytterliggare idag ;) (hoppas jag!)
Har gjort klar basgruppsarbetet nu med, så gott jag kunde. lyckades inte hitta riktigt allt som jag ville, men det blir nog bra i allafall. Även lite läkemedelsberäkning skulle jag vilja hinna med. Bara en vecka kvar till tentan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu