seg i kropp och huvud...

Allmänt seg i huvud och kropp. Är rädd att jag gått och dragit på mig en förkylning som ligger där inne i kroppen och inte riktigt vill bryta ut. Skulle ha hjälp Nanna att flytta nu efter lunch, men fick ett sms nyss att jag inte behövdes. lika bra det kanske, då får jag och min kropp chans att vila lite.

Skulle egentligen behöva plugga med, men vet inte var jag ska börja. Har så mycket att all motivation runnit av mig. Är sugen på att gå ut på en promenad i det fina vädret också, men orkar inte resa på arslet för att ta mig för att göra något. Det sitter liksom så bra här i soffan, lite lagon nersjunket sådär...

Nej det får bli att ta tag i plugget, rangordna det som ska göras för att sedan kunna börja med det tråkigaste. Kankse behöver jag en paus efter en stund och har mer ork för att ta mig ut i vårvädret då? man kan alltid hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu