meningslös skoldag

haft en riktigt meningslös dag i skolan idag. Med en riktigt tråkig föreläsning på morgonen och en extrainsatt timma då en lärare fick igenom en uppgift som ska redovisas några månader fram i tiden. tog väl kanke 10 min att gå igenom skiten sen var hon klar. Och allt hon sa går att läsa sig till. fattar inte varför vi skulle vara där men så är det.
hade tenta i måndags för er som inte vet det och det gick skit!! Vet redan nu att jag blev kuggad. inte för att jag räknade fel någonstans eller inte kunde någon uppgift utan för att jag inte hittade en sak i fass som jag behövde till uppgiften, vilket i sin tur gjorde att jag inte kunde få ut rätt svar på denna uppgift. (vi måste ha alla rätt för att få G). Så det är bara att vänta till nästa gång då. Var en riktig bitterfitta efter tentan då jag fått reda på att det gick att hitta o vart det stod. stackars dom dom var i min närhet då ;)
idag har jag varit på stan med några härliga tjejer, var på jakt efter strumpbyxor, kom hem med en skjorta och två tröjer. känner mig så himla duktig. Däremot var jag duktog o inte kollade och testade skor när de andra gjorde det på skopunkten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu