kaffechock

tittade upp från datorn och fick till min förvånming se att det blinkade konstigt utanför fönstret. visade sig vara en blinkande bil från alltransport som stod utanför. Grannen har antagligen fått stopp någonstans gissade jag mig till efter att ha stått och kikat i titthålet på dörren ett tag.

roligt för honom liksom, hoppas det inte gick så långt för honom som för oss, så att hela badrummet helt plötsligt blir vattenfyllt och kommer med en trevlig fuktskada på köpet.

blev lite plugg gjort förut, känner mig lite mer förberedd inför seminariet imorgon även om jag inte ens är hälften så förberedd som jag vill vara. Fattar inte vad det är tänkt att vi ska göra. Aja ta dagen som den kommer liksom. Blev även en liten promenad med Julia förut för att knalla bort till Nannas nya lya och checka läget lite :) mycket trevligt. Tyvärr blev jag inte så mkt piggare av det utan är fortfarande allmänt seg, känner mig typ död. Imorgon hoppas jag hinna med lite träning, kanske är det bättre för att väcka liv i kroppen. (om det inte visar sig var en förkylning som bryter ut i morgon vill säga). nu chockar jag kroppen med en massa kaffe i hopp om att det ska göra lite nytta och få mig att kunna få lite gjort till basgruppen och läsa igenom mitt kompendie som ligger här bredvid mig. har orkat läsa hälften redan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu