frallibralli

sitter här hemma i min ensamhet och kan inte sova. har redan hunnit med att äta frukost och på Tv:n visas bara en massa skit. ikväll blir det jobb o innan dess har jag tänkt göra klart de sista uppgifterna i läkemedelsberäkningsboken. Snart dags för tenta igen. Men jag orkar inte göra det riktigt än.
fick se en söt bild på vår lilla vovve där hemma och just i den stunden insåg jag hur mycket jag saknar den lilla filuren. självklart saknar man alla där hemma ibland, men det är något speciellt med honom. de andra kan man ändå prata med i mellanåt. helt klart en nackdel med att flytta hemifrån, även om det är riktigt skönt för det mesta!
bara för det tänkte jag bjuda på en bild på min frallibralli <3

Kommentarer
Postat av: emma

söt :)

2011-03-13 @ 11:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu