fettisdagen/ kvinnodagen

har varit riktigt fint och bra väder idag så tog mig en trevlig promenad hem från praktiken i vårsolen på sådär en 45- 50 minuter :) en genväg blev visst lite av en senväg om man säger så. men vad gör väl det, motion är aldrig fel!

var sista dagen på praktiken idag, inga nya häfftiga saker hände sådär sista dagen tyvärr. men fick iallafall en bit semeltårta dagen till ära. fick faktist det redan igår men vadå, gratis är gott :) Har en semla här i köket som står o väntar på mig med, men känner inte att jag orkar med den just nu. Har precis varit och käkat på texas longhorn med tjejerna (alla utom julia, såklart. vi saknade dig :/ ) för att fira att nanna fyllt 23 (egentligen 6... :P). köpte mig en burgare som tyvärr inte var så god som jag hoppats, någon ost som var på visade sig inte alls vara god utan lukta alldeles för surt för min smak, den skrapades bort lite diskret medan resten åts upp utan svårigheter. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu