choklad är gott!!

att sitta här o smälla i mig en massa choklad var inte riktigt vad som var tänkt. Men det är så gott att jag bara vill ha mer o mer. som tur var är det mörk choklad så lite nyttig är jag trots allt och i kväll ska jag ta mig bort till FoF o svettas lite, bokade även in mig på ett pass på fredag innan det är dags att åka till jobbet.
Gick ju inte riktigt som jag hade planerat i går. LHC hade inte riktigt turen med sig utan efter en lång match utan mål, varken från LHC eller skellefteå var det tillslut skellefteå som fick in pucken i mål och tog hem ledningen. 
Bara hoppas LHC har turen och spelet med sig i morgon så att det eventuellt kan bli avgörande på fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu