bra dag på flera sätt och vis

toppendag på hög nivå!

statistiktentan- check. resultatet kom idag, äntligen så att säga. mycket beröm på praktikplatsen och patienter som tydligen drömmer om än. kan det bli bättre? ja det kan de faktist! 

i morgon ska jag nämligen få åka ambulans hela dagen och vara med där. ska bli super kul! är rikigt taggad, hoppas bara jag hittar dit, och inte försover mig en gång till. råkade nämligen hända i morse av någon anledning. Antingen glömde jag sätta alarm i går kväll eller oxå stängde jag av det i sömnen. tack och lov att man inte bor ensam, utan har någon som kan väcka en ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu