ambulans aggerar taxi

då var sommarjobbet i stor sett klart. chefen ska bara ringa till min andra chef och kolla så att allt är bra. Sen får jag jobba hela sommaren, blir arbetskamrat med carro oxå, blir visst inte av med henne efter praktiken :P

gjorde ett nytt försök att gå till sjukhuset igår och trot eller ej, jag lyckades. jag kom fram utan svårigheter, hade säkert lyckats förra gången med om jag haft mer tid. Blev stressad efter att jag gått fel liksom.

att vara med i ambulansen var tyvärr inte så kul som jag hoppats på. Att aggera taxi och köra relativt friska patienter från ett ställe till ett annat, har jag sett innan. jag ville se något spännande, men det fick jag inte. hade lite otur där. Men jag har i vilket fall inte lagt ner tanken på att det eventuellt kommer vara mitt yrke om sådär en 2-3 år :)


Kommentarer
Postat av: emma

men hörredu, varför var du på us? har inte du praktik i norpan?

2011-03-04 @ 15:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu