trevligheter i dubbel bemärkelse

Ligger här med datorn på magen och känner mig sådär lagom pigg idag. känns som att min dag kommer fortsätta i soffan :)

Har i vilket fall haft en riktigt trevlig helg och tagit tillvara på ledigheten. i fredags samlades vi ett gäng hemma hos linnea för picknik då det inte kunde äga rum i parken som var den ursprungliga tanken. Blev även ett parti tp på kvällen där vuxenfrågorna efter en stund byttes ut till mer förstårliga barnfrågor.

Igår åkte jag hem till storstaden lionköping för att träffa familjen och sen åka hem till björn för lite trevligheter. kvällen slutade senare på ågatan med öl och tequila :)

Imorgon väntas det jobb igen, känns sådär lagom motiverande. Men men bara att tänka på pengarna så brukar det gå bra :)

Kommentarer
Postat av: Hanna Z - Mamma till Elliot

Men tack! Vad gullig du är och vad glad jag blir! :)

2011-07-18 @ 19:46:54
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu