sommaren är underbar!!!

Min lediga tisdag blev tyvärr inte så ledig som jag hade hoppats. jobbet ringde vid 14 och frågade om jag kunde jobba kvällen då någon hade blivit sjukt. snäll som jag är sa jag ja (ångrade mig ganska snabbt efter, men pengar är alltid bra).

Har precis kommit hem från jobbet igen. Hade en kort dag idag, riktigt skönt. Nu ska jag bara slappa framför datorn ett tag innan jag sakta börjar packa lite. Imorgon åker vi! Jag är så sjukt pepp alltså1 Har längtat efter detta i flera veckor. Och om typ två veckor åker jag och älskling till halmstad i en vecka. Åh vad jag älskar mitt liv just nu! sommaren är underbar då man är ledig ;) Hehe nejdå sommaren är alltid underbar och jag tycker faktiskt om mitt jobb, tror jag kommer sakna det och alla underbara brukare sen när det är slut. Får åka dit och hälsa på dem någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu