onödigt inlägg...

God dag, god eftermiddag osv. ligger här i soffan med världens värk i magen. Vet inte vad det är för fel på mig, har gått i flera dar nu med ont i magen. Men det går över tills jag gifter mig som den äldre genarationen skulle säga.

Var i väg nere i åtvid och trakterna där omkring en sväng i helgen för att lämna bil och bada. Blev en tur ut till drängsbo för att hälsa på trevligt folk, fika och åka fyrhjuling :)

Annars har jag mest jobbat i helgen, nu är jag ledig och hade tänkt ligga ute i solen och steka lite. Men det är till min besvikelse inte så mkt till väder att sola i idag :( har kommit in bra i jobbet nu känner jag, kvällarna går på ren rutin nu. Samtidigt som det är lite tråkigt när det blir så. allt är ju likadant då. och som ni vet tröttnar jag fort då allt är likadant hela tiden. jag behöver överraskningar, lite oförutsägbara saker ibland. Hade sett fram emot att få vara ute i hemtjänsten nästa gång, men ser ut som om det har blivit ändrat. aja bara att bita i, drygt bara en månad kvar ;)

Har kommit på mig själv ett flertal gånger ligga och kolla sista minuten resor, är grymt sugen på att åka iväg någonstans sen precis innan skolan börjar. Problemet är bara att jag måste skaffa ett nytt pass och det vet jag inte riktigt om jag orkar. Sen vill jag ju självklart ha med min älskade sambo oxå, vill ju inte åka eller framför allt inte flyga själv. Och vi vet inte när han slutar sommarjobba än. dumma ica-chefen :(


Kommentarer
Postat av: emma

tråkigt! men vafan sluta lata dig det går fort att fixa ett pass! kan ni inte höra med ica-chefen om jonas inte kan få ledigt en vecka innan skolstart? det bör ju gå? :)

2011-07-12 @ 10:26:27
Postat av: martina

nejdå emma jag vet att det egentligen inte tar så lång tid att fixa ett pass men iallafall. Känns onödigt att fixa ett om det inte blir någon resa liksom. Och chefen på ica har gått på semester så jonas kan tydligen inte fråga honom. åh jag blir så trött. har tjatat på honom sen han började jobba, men det händer ju f'n ingenting :O

2011-07-12 @ 10:39:29
URL: http://martiiinanorliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu