ledig tisdag

Då var det tisdag igen och jag har en ledig dag :) Riktigt skönt efter att ha jobbat hela helgen. tänkte bege mig iväg och sola lite sen för att bättra på och kunna få behålla den bränna man lyckats få denna sommar. Har ju tyvärr inte hunnit bli så mycket solande som jag velat pga jobb och dåligt väder. så det gäller att passa på när man kan.

Inte långt kvar till vi tjejer beger oss till kalmar/öland heller. Som jag har längtat asså. Ska bli så sjukt skönt att åka iväg och att få träffa sina saknade vänner oxå!! Ser dessutom ut som att vi kommer få riktigt bra väder där nere oxå. Ett riktigt stort plus! Ett minus är dock att Emma inte kan följa med bara :(


Kommentarer
Postat av: emma

vi får la ses senare i sommar :) njuuut!

2011-07-26 @ 17:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu