jobb, jobb jobb

hallå hallå mina kära vänner!! Ligger här halvdöd på soffan och vätar på att klockan ska gå så att jag kan åka till jobbet några timmar. ska gå kväll idag, vilket betyder att jag kommer vara helt ensam :( Nejdå det brukar inte vara några större problem faktiskt... har som vanligt ingen större lust att jobba, längtar fortfarande mer till de dagar då jag är ledig, som på måndag tex. idag är det ju dessutom fint väder så hade mycket hellre åkt iväg till en badplats och legat där hela dagen istället än att behöva passa en tid till jobbet. men men det ger ju som sagt mer pengar om man jobbar än om man ligger på en badplats hela dagen och latar sig i solen. Men jag vill ;)

Snart så, så är jag ledig och får åka på en mini semerter ner till Anna och till öland. ska bli kul. längtar redan kan jag säga. bara typ 2½ vecka kvar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu