fredagstankar

Då var det fredag igen. Sist arbetsdagen för denna vecka för somliga men inte för en del andra, mig bland annat. Jag ska jobba helgen med. Var och kollade/ sjöng med maggio igår. riktigt kul, jobbigt att det var så mycket folk att man knappt såg något emellanåt bara. men jag njöt ändå i famnen av min älskling. råkade tappa bort mina kära vänner bland allt folk. men vi hade det trevligt tillsammans i folkparken innan konserten...

Idag är jag trött och tänker slappa igenon hela dagen. ute är det grått och tråkigt. vaknade dessutom av att det åskade och blixtrade i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu