fjärde juli

Godermorgon!! sitter här i soffan, har precis fått i mig lite frukost och väntar nu på att klockan ska bli så pass mycket att jag kan ta mig bort mot jobbet. jobbar 12-21 idag. hade jag fått välja hade jag hellre varit hemma, har inte alls någon lust att jobba idag. Men pengar is king!!

Tänkte ta en sväng förbi stan först innan jobbet, har hittat en klänning som jag vill ha. hoppas att den finns kvar :)

kan ni tänka er att det redan är juli förresten, tiden går så himla fort nu tycker jag. Jag hinner knappt med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu