T3 here i come!!

Nu är T2 helt slut och tentan är även den klarad! blev glattöverraskad igår när jag kollade på studentportalen igår och nästa måndag börjar T3 :) Hade utvärdering och lite info om kommande termin idag. Ska ha 4 tentor nästa termin och minst 5 seminarier, det är sjukt. Kommer bli ett halvår med endast plugg alltså. Kan be mina nära och kära om förlåtelse redan nu, kommer inte att vara så social, skolböckerna kommer vara mina bästa vänner. Åtminstonde får jag väl försöka intala mig det för att kunna plugga hela tiden och inte tröttna!

Blev en mysig fika tillsammans med Nanna efteråt iallafall med mycket snack och gott tilltugg till. Vi var ensamma gäster VÄLDIGT länge! Det beror inte på att cafeet inte hade några gäster utan för att vi satt kvar så länge. Kunder kom och gick hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu