jullov!

Har äntligen mitt jullov nu! Firade första dagen med att göra ordning här hemma, har byggt upp en ny hylla och plockat undan en del. Även källarförrådet är städat och fint. Eler egentligen började vi/ jag fira lite redan igår då älskling kom och hämtade mig eter tentan. Det begavs bort mot staden för att uträtta lite ärenden på banken och sen inhandla lite saker :) kom hem med en ny fin klocka och lite kläder :)

Vet inte riktigt vad jag ska säga om gårdagens tenta. Har varit lite olika tankar kring den nu i efterhand, så jag väntar helt enkelt och ser hur det går. Har i alla fall fått ett skönt besked från csn idag om att jag får studiemedel även detta år, så även t3 och förhoppningsvis t4 kommer kunna genomföras detta år :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu