födelsedagsfirande och tentaplugg

Tenta imorgon, kan gå hur som helst känner jag just nu. Självklart hoppas jag ju att det ska gå bra, men man vet ju aldrig. Och kommer inte bli helt förstörd om jag inte gör det heller. Man kan bara göra sitt bästa! Tror iallafall att jag äntligen har förstått upplägget ordentligt nu och vet på ett ungefär hur jag ska lägga upp det hela. Bara hoppas på ett bra scenario så ska det nog gå bra.

Har haft födelsedagsfirande här hemma nu i helgen. Både idag och i fredags. Men det har inte hållt mig borta från plugget inta, har pluggat minst 4 timmar varje dag trots allt :P Har fått en hel del bra och fina saker. Två tekannor, presentkort, smyckesträd, ljuslyktor, spegel, blommor mm. Och fått reda på att mina glas jag samlat på gått ut ur produktion, vilket gör att jag förmodligen inte kommer kunna få tag i fler av dem :/ inte jätte roligt kanske men som tur var har jag iallafall hunnit få tag i 8st av ena sorten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu