fel, fel fel

haha så fel jag hade. Gick till vårdcentralen i torsdags och var helt inställd på att ta blodprov. Men ack vad fel det var. När jag väl kommer in och får träffa distriktssköterskan tar hon fram tre olika topsliknande saker som hon ska peta mig i näsa, halsen och lite i ljumskarna med. Tydligen är det så man tar prover för MRSA och inte blodprover som jag trodde ;)

För övrigt har skolan hunnit dra igång nu. Känns helt okej, väldigt tomt utan julia dock :( Basgrupen och handledaren verkar helt okej. Hoppas inte att det blir som förra gången. Men tydligen har inte tenta resultaten för medicinsk vetenskap kommit ännu så vi vet inte om basgrupperna kommer tvingas ändras eller ej, det återstår att se.

Ska snart åka iväg och jobba på hockeyn. Får se hur det går idag. Var och tränade kick boxning med Linnea igår vilket resulterade till att jag har världens jävla träningsvärk i benen och även lite i armarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu