blodprov och handbolls VM

Fick se att det var en hel del fel i förra inlägget hoppas ni klarar av att läsa i alla fall. Har precis varit duktig och sökt lite sommarjobb och fler ansökningar ska skickas iväg!! På torsdag ska jag till vårdcentralen och ta MRSA-prov. Tydligen någon eller några som blivit drabbade av detta på min praktikplats så nu ska en smittspårning göras.

Sen ska även lite elithanboll inspekteras denna vecka då jag ska jobba under sista dagen av handbolls VM i linköping. Får väl se om man hinner se något, men det tror jag! Är väl alltid lite trevligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu