2010

Tänkte göra en kort lite sammanfattning om mitt 2010 nu när det snart har gått 2 veckor på 2011 :)

Januari- Firade in det ny året (2010) uppe i sälen hos älskling som jobbade där upp några månader. åkte pulka i väntan på tolvslagen och firade in det nya året mitt i backen med fyrvärkerier och fackeltåg. Sen fyllde jag även 20år denna månad och gjorde min premiär på systemet redan samma dag :) Började på sjuksköterskeutbildningen i slutet av denna månad.

Februari- Var uppe i sälen igen och åkte lite skidor och firade 1 år tillsammans med älskling! <3
Åt på god restaurang tillsammans med hans föräldrar och hade det helt enkelt bara jättebra.

Mars- Hade min första tenta och åkte upp till sälen direkt efter det för att träffa älskling ännu en gång! Han, tobbe och Linnea fyllde även 20 denna månad. upplevde min allra längsta bussresa under denna månad. Och fick uppleva hur det är att sitta fast på cityterminalen i stockholm i 2 timmar.

April- Syrran fyllde 18 och älskling kom hem från sälen!

Maj- Hade min första praktik på lungmedicinska vårdavdelningen
 
Juni- Första terminen på sjuksköterskeutbilningen var över och jag fick sommarlov.

Juli- var i kolmården med familjen och åkte sedan ner till halmstad med älskling. Var i full gång med pluggandet till med.vetenskaps tentan!

Augusti- 1½ år med älskling och med.vetenskaps tentan skrevs.

September- skolan drog igång och farmakologi tentan skrevs. Skrev kontrakt på lägenhet :) och var på inflyttningsfest i form av maskerad där uppgiften var att klä ut sig till något som började på samma bokstav som ens namn. Jag testade då på att vara man för en dag:P

Oktober- mamma fyllde 50år

November- Flyttade till Norrköping med älskling!

December- Hade min andra VFU/praktik på vårdcentralen i linghem. Fick även fuktskada i badrummet i början av månaden. Slutet av månaden var det plugg till terminstentan som gällde. Hade en fin jul och ett trevligt nyår med nära och kära.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Låter som ett härligt år :D

2011-01-18 @ 14:27:34
URL: http://laynea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu