vi trodde att våren var påväg, men ack vad fel vi hade!!

satan i gatan vad kallt det är ute. Gick ut till ica en sväng för att hämta paket och köpa mjölk. det blåser kallt och snöar en massa. skulle så gärna slippa gå ut igen, men är sugen på att träna igen, känns som att det var länge sen nu. så jag måste ut igen, men förhoppningsvis har det slutat att blåsa och snöa då. hoppas!

somnade aldrig i soffan förut, och städade inte så mkt häller för den delen. tog hand om disken och plockade bort det värsta, men i morgon åker dammsugaren fram oavsett om jag vill eller ej, jag har tröttnat på att trampa på grus nu! på onsdag ska jag praktisera igen, men med en annan handledare denna gång, ska nog gå bra det med skulle jag tro. hoppas bara på lite mer att göra då. har varit VÄLDIGT lugnt de andra gångerna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu