trött, men vet inte varför...

Tänkte skriva något kul, men kommer inte ihåg vad jag skulle skriva. Är riktigt trött nu trots att jag hade sovmorgon och endast varit på en föreläsning idag.

Är fredag idag, vilket betyder att det är helg! :) blir jobb imorgon kväll då Lhc spelar match. På söndag ska vi handla lite och eventuellt gå och kolla på när Nanna spelar basketmatch :) Sen ska vi tvätta på kvällen, inte lika roligt direkt, men måste göras.

Nu ska jag vara duktig och städa av lite här hemma, vem vet kanske somnar jag en stund i soffan efter det ;) vore väldigt skönt i alla fall. Vi får väl se vad jag hittar på, kan ju alltid plugga lite även om jag ínte har något jag verkligen MÅSTE göra just nu... Basgruppen är inte förrän på tisdag och den har jag redan kommit igång med ganska bra. aja nått lär jag alltid komma på att göra :P Ikväll blir jag ensam hemma en stund då älskling ska köra fotboll med grabbarna, då ska jag i alla fall slöa framför tv:n! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu