segt med lång sovmorgon om man inte sover...

Sitter här i soffan, ensam hemma med datorn i knät och kollar på ett gammalt avsnitt av 7:e himlen.
Måste erkänna att det är segt att inte börja förrän 13.15 idag. har inget att göra just nu känner jag. har hunnit läsa igenom allt till basgruppen, så könner mig relativt bra förberedd till den nu.

ikväll ska vi följa med Anna på hennes ju-jutsi?, ska bli kul :)

har kommit igång ganska bra med träningen nu känner jag, känns bra! Var på ett pass igår, helt ensam:P nejdå helt ensam vaj jag ju knappast, vi var en hel del där. Men jag tog mig dit själv, och tränade inte med någon kompis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu