praktik utan patienter och blåljus utanför fönstret

då var det måndag igen då. helgerna går verkligen för fort nu för tiden. har haft en trevlig helg med melodifestival, jobb, fest och praktik utan patienter. melodifestivalen var rolig och emmas födelsedagsfest var lyckad, även om det kanske råkade bli lite väl mycket dricka för min del. skakade rumpa in till småtimmarna på pitchers och förfrös kroppen i väntan på sista bussesn, lyckades dessutom tappa pengar någonstans under natten, förmodligen i taxin. men va fan, det är ju bara en papperslapp ;)

idag hade jag tänkt städa här hemma, men får se om jag orkar, är så fruktansvärt trött asså, det är sjukt! har sovit hur mkt som helst känns det som, men skulle lugnt kunna sova ett par timmar till här i soffan.

var lite disco här på gatan igår kväll när jag kom hem, blåljus överallt och en massa hundar som skall, frågan är bara vad hade hänt? ni känner ju mig och vet hur nyfiken jag är, hade det inte varit så jävla kallt hade jag nog gått dit och kollat/frågat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu