popcorn och glatt besked

Det där med att gå till praktiken gick ju inte sådär jättebra direkt, kom väl kanske halvvägs innan jag upptäckte att den vägen jag tänkt gå var högtrafikerad och en väg med gångförbud på. fanns med andra ord inga trottoarer brevid vägen som jag hade trott. frågade lite snällt efter hjälp, fick hjälp och följde denna beskrivning. var bara att vägen jag gick på ledde tillbaka, den gick runt. slutade med att jag tog bussen i allafall.
Får se om jag försöker mig på att gå någon annan gång, eller om jag helt enkelt struntar i att gå dit.
 
sitter just nu här hemma i min ensamhet och gottar mig med popcorn :) typiskt när jag äntligen är hemma ska älskling iväg och köra fotboll. men men är glad i allafall, ska på intervju på torsdag angående sommarjobb, hoppas hoppas! ni kan ju hålla lite extra tummar för mig och kanske tänke lite extra på mig där på torsdag :)

haft många bra och lärorika dagar på praktiken denna vecka. börjar faktist trivas riktigt bra nu :)
igår fick jag dessutom beröm av en patient, måste erkänna att jag växte några centimeter då! sånt blir man glad av! blir praktik i morgon igen, sista dagen denna vecka.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, kan visa dig vägen nån dag!

2011-02-25 @ 23:15:14
URL: http://juliasandqvists.blogg.se/
Postat av: martina

tack gumman! :)

2011-03-04 @ 12:14:07
URL: http://martiiinanorliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu