onsdag...

Då var det onsdag igen, tycker dagarna går väldigt fort nu för tiden. Vet inte riktigt varför. skolan knallar på, statistiken fattar jag ingenting utav och basgrupp är fortfarande lika jobbigt som förgående termin. Även om jag tror att jag gillar denna basgrupp bättre, men är fortfarande lite ledsen över att basgrupp H slutade att existera.

Ska snart dra iväg till FoS för att skaffa medlemskort och träna tsm med Anna. Imorgon är vi lediga på schemat, men inte är vi lediga för det. Ska till skolan vid 9.00 för att leta artiklar med Nanna och försöka plugga basgrupp, innan hon och Anna tar med sig Emma till någon sushiställe. Då tänker jag gå hem och fixa lite käk innan jag beger mig till CC för ännu ett jobbpass. Snart kommer julia tillbaka till stan, du är efterlängtad ska du veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu