dumma basgruppsarbete

Livet fortsätter. Det snöar ute och jag sitter och svär över basgruppsarbetet. Hittar inte de svaren jag vill hitta och då blir jag arg. Ska ha en j*vla statistiktenta på måndag med som jag och de flesta andra i klassen inte fattar ett skit utav. känns lagom bra, verkligen!

Beställde en ny telefon i min frustration över basgruppsarbetet, hoppas den kommer snart :) tänkte gå på ett pass idag på FoS men vet inte om jag orkar/hinner. Jag vill lära mig statistiken, jag SKA lära mig den. Frågan är bara när...

Nästa vecka är det dessutom dags att gå ut på VFU igen. Känner mig inte alls redo, jag kan ju inget! men det ska nog gå bra det med, allting går om man bara vill, right? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu