bestående problem

Blev en sväng med dammsugaren här hemma igår, även moppen fick vara med på en liten vals. Men han kände sig lite krasslig så det blev bara en snabbis :)

Hade tänkt baka lite igår med, men lusten rann ur mig, så det blev aldrig så. Gick till FoF och tränade tilte istället.
idag är det dags för praktik igen, men inte förrän vid 14, så är lite seg väntan innan dess. tänkte vara ekonomisk och duktig att gå till sjukhuset idag, är inte riktigt säker på närmsta vägen så antingen går jag en liten omväg eller letar mig fram helt enkelt. Får hoppas jag kommer fram i tid ;)

Är ständigt trött numera, trots att jag sover som jag brukar, vet inte vad det beror på, längtar hela tiden till natten då jag får sova igen!

Kommentarer
Postat av: emma

det kan vara "våren", jag brukar vara trött såhär års :)

2011-02-23 @ 11:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu