alla hjärtans dag

Igår var det alla hjärtans dag, tror inte någon utav er hann missa det. denna dag uppskattas av många och ogillas av andra. vissa tycker att den är sjukt överskattad medan andra tycker dagen är underbar.

Jag tycker det blir vad man gör det till! Jag tycker om alla hjärtans dag, det var ju trots allt på alla hjärtans dag för 2 år sen då jag och min älskling blev vi! <3 kanske hade jag inte tyckt om alla hjärtans dag på samma sätt om vi blivit tillsammans en annan dag, det vet jag inte riktigt.

Dagen till ära firade vi med god mat, film och massa mys. När jag kom hem från skolan stod det rosor i en vas och låg choklad på bordet till mig :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu