sommar och ledighet...

Hemma igen efter en liten tripp till åtvid. hann inte mer än dit innan de ringde från jobbet och ville att jag skulle jobba extra. En bil rikare blev vi iallafall, åtminstonde för ett par dagar. Vi beger oss nämligen ner till halmstad imorgon för en veckas semester ihop. Ska bli så otroligt skönt, vi har mer eller mindre gått om varandra denna sommar. Så i stort sett spelar det ingen roll vad vi får för väder, vi kommer njuta av varandras sällskap och ledigheten ändå. Men självklart hoppas man på att få se solen såklart, så att det blir ett dopp i havet eller två!

Ska om någon timma bege mig till jobbet för att jobba mitt sista kvällspass och i morgon är sista dagen på schemat. Känns riktigt bra att det är slut samtidigt som det känns tråkigt att lämna de boende. Men det lär nog bli fler jobbpass skulle jag tro. Vi alla vikarier är välkomna tillbaka och med tanke på hur dåligt med folk det varit nu i sommar lär det nog behövas i höst med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu