hemma igen

Då var man hemma igen efter en kanonvecka i halmstad. Tyvärr kom det riktigt fina vädret de sista dagarna, men vi hade det bra iallafall och hann med en hel del trots allt. Jobbet hann ringa tre gånger under tiden vi var där och ville att jag skulle jobba. Vad var det jag sa? Bara för att schemat tagit slut, försvinner inte behovet av oss vikarier. 

Hann med en tripp till ullared och gjorde av med lite pengar, tog några dopp i havet, en promenad i blåsten kring tylösand, några spelkvällar bla. Vi hade det helt enkelt väldigt bra där nere och hann rå om varandra lite grann.

sommaren börjar lida mot sitt slut, bara en vecka kvar till skolan drar igång igen. Men än är det inte slut och några roligheter ska vi allt hinna med innan dess. Imorgon blir det att åka in till linköping (om jag inte gör det redan idag och myser lite med min syster innan) för att köa för biljetter till münchen hoben som är på onsdag. och på torsdag åker vi tjejer upp till nanna för att se hur hon har det där uppe, gå på grönan och se på hoffmaestro!

Sen är jag nog även jag redo att börja skolan igen, har trotts jobb hunnit med en hel del denna sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu