ett linne mindre, tur att jag hann använda det en gång iallafall ;)

Resan nedåt i landet var minst sagt lika bra som jag hoppats, det enda vi kunde fått mer av var solen! Mitt nya linne fick tyvärr säga hejdå och inta sitt nya hem "papperskorgen" då det inte ville bli rent igen efter nattpromenaden i spöregnet. tråkigt men sant, vilken tur att det köptes på rean iallafall :)

Sitter och väntar på att det är dags att bege mig till jobbet, för att jobba ännu ett kvällspass. mitt favoritpass faktiskt, trots att det är segt att vänta hela dagen. Har varit duktig och städat i lägenheten och älskling har nu mera ett kilo mindre hår på huvudet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu