tentatankar

känner mig som vanligt sådär allmänt konstigt efter en tenta. Kan varken säga att det gick bra eller dåligt, precis som vanligt. Är som vanligt ganska klyven. Finns självklart saker jag hade velat göra annorlunda. Men tror iallafall inte att jag glömt något viktigt, så patienten överlever nog iallafall (eller dockan i detta fall). Bara att vänta och se.

Nu blir det att plugga som f*n till terminstentan i stället och där emmellan lite till läkemedelsberäkningen som jag tyvärr glömt anmäla mig till, så blir lite mindre tid för min del. Men det ska nog gå iallafall. var ju klar efter typ 30 min sist :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu