tårar av ilska

är så j'vla  sur, arg, besviken och ledsen på dig, tänk att någon som du, att du om någon kan göra så här mot mig. du får mig att gråta fast att du inte är värd att gråta för. ännu en gång har du fått mig att känna mig omtyckt och oälskad, bortprioriterad. jag vill skrika av ilska. du om någon ska få mig att känna mig älskad och inte oälskad som du får.

förlåt, detta ska inte vara en deppig blogg. jag skriver inte detta för att få uppmärksamhet utan för att få det ur mig. det är min blogg (min dagbok). jag skriver för min egen skull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu