strålande sol och klarblå himmel!!

Ännu en dag med stålande sol och knallblå himmel. funderar starkt på att ta med mig böckerna och kompendiet ut i solen idag och plugga där istället för här inne i soffan. Känns som en mycket trevligare tanke, kanske till och med skulle kunna få lite färg på mina vinterbleka armar då :)

Får se hur det blir, ska i vilket fall se till att få i mig lite frukost nu till o börja med.
i vilket fall älskar jag detta vårväder som kommit in över landet, verkar som att det kommer bestå över påsken iallafall, får se om det blir längre och när bakslaget kommer!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu