plugg och tvättberg

då var det heg igen. Denna helg händer det inte mycket mer än att jag ska plugga och åter plugga. Börjar redan nu bli nervös inför termins tentan. Fattar inte hur jag ska hinna med att få in allt i huvudet och komma ihåg det dessutom!

idag är det njursjukdomarna jag ska koncentrera mig på och trots att jag läst i stort sett sen halv 11 i morse så kan jag inte särskillt mycket om det. Eller? har jag tur kan jag mer än vad jag tror. Man kan ju iallafall hoppas.

imorgon ska vi äntligen ta tag i vårat berg av tvätt. har haft lite svårt att få tag i tvätt tider denna månad och förra, så tvätten växer lätt på hög. Men imorgon ska berget som sagt bestigas. Äntligen kommer jag få en massa rena kläder. kommer knappt ihåg vad som finns där i tvättkorgen denna gång, så mycket är det.

gud vilket tråkigt inlägg detta blev, men så kommer nog mina inlägg bli den närsta tiden. de kanske inte kommer handla lika mycket om tvätt kanske men om plugg. Med tanke på att det är det jag kommer göra konstant nu i två veckor framöver. jättekul, jag lovar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu