mera pluggande

sådär ja nu har jag pluggat i stort sett hela dagen och motivationen är nu nere på noll, ha bläddrat igenom alla de bloggar jag läser i hopp om att någon skulle ha skrivit något nytt, men icke :P

ska väl snart fixa iordning lite käk istället, sen har jag bestämt mig för att träna ikväll, lär ju inte bli någon träning nu i påsk så.

tog förresten med mig mitt pick och pack ut i solen och pluggade ett tag sen, men gick in efter sådär 1½ timme igen, blåste riktigt kallt då. Men vad jag förstått blåser det inte lika mycket längre, jag gick kanske ut för tidigt helt enkelt.

gör nog ett nytt försök imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu